Özgeçmiş

• Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi 1996

Yüksek Lisans

• Gazi Üniversitesi Tıp Fakültesi Göz Hastalıkları Anabilim Dalı 2001
  • Fellow of European Board of Ophthalmology (Avrupa Goz Hastaliklari Uzmani (FEBO) Sertifikasi) 2008
  • International Council of Ophthalmology Basic & Clinical Science Sertifikası (ICO)
  • Türk Oftalmoloji Yeterlilik Kurulu (TOYK) Sertifikası

İş Deneyimi

• 2017-:Gazi Üniversitesi Tıp Fakültesi Göz Hastalıkları Ana Bilim Dalı Profesör
  • 2008-:Fellow of European Board of Ophthalmology (FEBO)
  • 2001-: Avrupa Oftalmik Plastik ve Rekonstrüktif Cerrahi (ESOPRS) Derneği Üyesi
  • 2008-: Gazi Tıp Fakültesi Göz Hastalıkları Anabilim Dalı Doçent Doktor
  • 2004- 2008: Gazi Tıp Fakültesi Göz Hastalıkları Anabilim Dalı Yard. Doçent Doktor
  • 2001-2004: Gazi Tıp Fakültesi Göz Hastalıkları Anabilim Dalı Öğretim Görevlisi
  • 1996-2001: Gazi Tıp Fakültesi Göz Hastalıkları Anabilim Dalı Araştırma Görevlisi
  • Avrupa Graves Orbitopati Grubu (EUGOGO) Türkiye Temsilcisi

Doğum Yeri

• Ankara-1973

Yabancı Diller

• İngilizce

İlgi Alanları

European Board Certified, Oküloplastik Cerrahi, Kapak Hastalıkları, Doğumsal veya edinsel kapak düşüklüğü, Kapak şekil bozuklukları, kapak ve kirpiklerde dışa veya içe dönme ( ektropiyon – entropiyon ), İmplantlarla kapak cerrahisi, Yüz felcinde kapak şekil bozuklukları ve tedavisi, Blefarospazmda Botox ve cerrahi tedavi, Kapak tümörleri ve cerrahi tedavisi, Kapak travmaları ve rekonstrüksiyonu, Kapak enfeksiyonları, Kirpik dönmesi ve tedavisi, Gözyaşı Yolları Hastalıkları, Göz sulanması, Doğumsal veya edinsel gözyaşı kanal tıkanıklığı ve Endoskopik cerrahi, Gözyaşı kesesi iltihapları, Gözyaşı kanalı ve kanalikülün travmatik kesileri cerrahisi, Endoskopik gözyaşı kanalı cerrahisi, Lazerle gözyaşı kanalı cerrahisi, Orbita Hastalıkları, Orbita tümörleri ve cerrahisi, Orbita enfeksiyonları ve inflamasyonu, Orbita travmaları ve Blow out kırık cerrahisi, Tiroid oftalmopati tanı ve tedavisi (Guatra bağlı Göz Çıkıklığı), Tiroid oftalmopatide göz çıkıklığı tedavisi ve orbita dekompresyonu, Kapak retraksiyonu cerrahisi, Şaşılık cerrahisi, Soket Cerrahisi, Konjenital anoftalmi ve tedavisi, Hareketli göz protezi cerrahisi, İmplant atılması tedavisi, Protez kullanamama ve soket kontraksiyonu tedavisi, Soket rekonstrüksiyonu ve anoftalmik soket cerrahisi, Kozmetik Cerrahi, Blefaroplasti, Botoks uygulamaları, Oküler Yüzey Hastalıkları, Kuru göz, Pterjium cerrahisi, Konjonktiva tümörleri, Oküler yüzey ve konjonktivanın kimyasal yaralanmaları, Mukozalı ve amniyotik membran ile oküler yüzey rekonstrüksiyonu, Nörooftalmoloji, Optik sinir iltihapları, Optik sinir enfeksiyon ve tümörleri, Santral sinir sistemi ve beyin hastalıkları ile ilgili göz hastalıkları ve tedavisi, Kafa içi basınç artışı sendromu, Optik sinir kılıf fenestrasyon cerrahisi